donderdag 19 november 2009

De twijfelende bondgenoot




Gewiekst als ik ben, bedenk ik dat ik mijn favoriete trawant in luchtkastelen en vroegere schoolvriendin D. misschien ook maar in mijn "kookboek" engagement moet storten.


Ze heeft zich de laatste tijd meermaals laten ontvallen zich wel opnieuw op de fotografie te willen gooien.

Niet dat ze er al effectief mee gestart is, D. heeft namelijk te kampen met een andere handicap.

Ze vreest immers eeuwig de verkeerde beslissing te nemen. Komt er na lang wikken en wegen toch één, dan steekt de twijfel onverwijld de kop op.


Op creatief vlak mijn eerste (en enige) keuze is D. de geknipte persoon, die ik onmiddellijk mijn plan uit de doeken doe. Ik zeg dat ze even mag twijfelen, een half uurtje of zo, vanwege mijn publiekelijk aangegane deadline.

En zo komt het dat we reeds een eerste brainstormsessie achter de kiezen hebben om onze ideeën op papier te zetten .


Een eerste inlossing van de beloofde daden. Ha!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen