woensdag 18 november 2009

Over karma en kruiden

Ik ben één van die mensen met een "want to do"- lijst de lengte van de Chinese muur. Honderdenéén wilde plannen die ik dringend eens moet gaan concretiseren. Zinderende actie die zich helaas enkel en alleen binnen in mijn hoofd afspeelt. Beetje aan de luie kant dus doch aan ongebreidelde fantasie geen gebrek. Begrijp me niet verkeerd, beroepsmatig ga ik er wel degelijk tegenaan, zij het met een duidelijke briefing en bijhorende deadline.

Ondertussen blijft het kolken in mijn hoofd, een tsunami van zeer betrachte maar ongerealiseerde "must do's": een moestuin met kruidenhoek aanleggen waar je elke dag even wat seizoensgroenten haalt, de geneeskrachtige eigenschappen van kruiden leren en gebruiken, de voorraadkast à la Nigella met alle (on)mogelijke houdbare ingredienten vullen, elke dag "easy peasy" koken met de seizoenen, eindelijk starten met dat boek waarin staat hoe je al het hiervoor opgesomde voor mekaar krijgt. Het plan is dus om een eerste bericht te posten zodat er geen weg terug is. Geen woorden maar daden.

So here goes nothing!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen