woensdag 30 november 2011

De laatste appeltjes

Ik maakte vorig weekend een wandelingetje in de geburen toen ik deze half geplukt appelboom zag staan. Duidelijk een geval van een te kort 'leerke' of meneerke?

























Ik heb er dit jaar geen zelf geplukt. Mijn goede voornemens-lijst zal weer tergend lang worden met de jaarwisseling. Neen ik krijg dezer dagen ongelofelijk sappige appels en peren van Lies. Die haar zus teelt appels en peren op het Torenhof in Brussegem. En lekker dat die zijn! Hoe, wie is Lies hoor ik u denken? Awel een vriendin van mij die ik geregeld inschakel voor 't werk. Ze is handig met de Mac, klein mannen en waterpijpen.
Enfin om u toch niet alleen verveeld te hebben met te korte ladders en mijn kennissenkring, misschien toch een receptje met een appel of twee, drie. Echt lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen