zaterdag 17 december 2011

December!

























Ja ik weet het. Ik hoor het u een beetje lacherig zeggen: allez jong 't is al weken december. Awel dat is waar maar ik moet zeggen dat het ganse kerstgebeuren een beetje aan mij voorbij gaat. Zelfs voor de kerstboom heb ik vals gespeeld.

Ik heb die zo integraal met de vintage kerstballen van oma Vera van mijne zolder gehaald. Wij hadden die vorig jaar al gemaakt. En de helft van de witte lampkes marcheren niet maar ik kan mezelf er niet toe bewegen om andere te halen. 't Is ok zo.





En ook om de pakskes aansleuren die er bij horen voel ik gene stress hé! Wacht maar volgende week. Wablieft is 't volgende week al van dat?? Nee...nee nog altijd geen stress.  Het enige cadeau dat al onder de boom ligt, is van ons Cato voor Jorre.
Eén cadeau dus.
En zeggen dat ik zaterdag niet op één maar op twee kerstfeestekes verwacht word.



Voorlopig blijf ik nog even doen alsof Kerst nog miles away is.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb wel al pakskes ze! En de kerstman heeft er ook al eentje voor u bijgelegd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe jij altijd alles zo perfect geregeld krijgt hé. Just my luck ;) Ik trek er deze week op uit to find the perfect gifts.

    BeantwoordenVerwijderen