donderdag 22 december 2011

En het kwam toch nog goed met die cadeaus!

























Gisteren was er nog geen één en vandaag Barbatrucs gewijs: alle cadeaus bijeen geshopt in slechts twee uur tijd! En pas op: allemaal ook nog eens zelf ingepakt hé! Kwestie van toch nog een beetje verrassend uit de hoek te komen.
Eerlijk gezegd dacht ik dat het echt niet meer goed ging komen. Maandag en dinsdag waren om voor ik cadeau kon zeggen. Woensdag al om 5 uur uit bed en hup de Thalys op richting Parijs voor een werkvergadering tot half een, waardoor er welgeteld 45 minuten overbleven om cadeaus te scoren. Tijdens mijn spurt naar het centrum passeerde ik deze dieren: leuke vermomming. Maar geen tijd voor oh's of ah's.

























Lunch ook maar overgeslaan en recht naar Galeries Lafayette. Onder de immense koepel omringd door de gouden balkons hing een gigantische kerstboom waar ongeveer een ziljoen mensen rond zwermden.

























Na een quick scan en dito beslissing plus een tergend lang kwartier wachten om te betalen - ik zweer het u: de aardplaten bewegen sneller dan het meisje aan de kassa - bengelde een perfect presentje aan mijn arm.

One lucky person krijgt deze kerst een cadeautje uit the city of lights.

Cadeaus voor iedereen, twee kerstfeesten op 1 dag, 2 uitgebreide menu's binnenspelen op 8 uur tijd? Komt allemaal goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen