donderdag 29 december 2011

Party food!

























Enfin 't is te zeggen, ik ben nog op zoek naar goeie ideetjes voor party food! Ik kan mij eerlijk gezegd wel vinden in dit. Dat stond daar allemaal properkes bijeen onder de titel Party food. Nu had ik van die van Smitten kitchen niks minder verwacht. Het enige moeilijke is kiezen.

Tot zaterdag smijt ik mij meer op dagelijkse kost. Vol-au-vent bijvoorbeeld.

Ik volg niet echt een recept. Ik probeer te onthouden wat ons Joek mij heeft geleerd. Na ettelijke keren waaronder één poging zonder citroen, één zonder champignons en één met witte saus godbetert (ja ik was wat verstrooid!), is dat eigenlijk niet zo moeilijk. Als ge onthoudt wat er op uw briefke van den Delhaize staat (uw briefke dat nog op de keukentafel ligt). Ik ga u niet vervelen met mijn recept (tenzij dat ge er een zonder kip maakt, nee serieus ik ben die seffens nog rap moeten gaan halen want ik was ze vergeten). Ge hebt er zonder twijfel zelf één dat ongelofelijk lekker is.

En nee ik zet geen foto's van de afgewerkte plat. Dat ziet er op foto niet half zo goed uit als het is.
Maar wel een foto van deze champignon à deux: hoe gezellig is da?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen