zondag 15 januari 2012

Party food 2

In mijn laatste post zocht ik inspiratie voor een lekker oudejaarsmaal. En ja ik weet het, het is ondertussen midden januari en ik heb niet eens gepost wat het geworden is. Awel dat is eigenlijk nog euh... meer dagelijkse kost geworden.
Daags tevoren had ik op TV Donna Hay haar "one bowl chocolate cake" zien maken. Dat zag er er nu zo belachelijk gemakkelijk uit dat ik die de volgende dag gemaakt heb.
Ook ongebakken gemeen lekker, ik zeg het u!
























Daarna ging het richting viswinkel en Delhaize waar we links en rechts wat graaiden (ons briefke lag nog op de keukentafel).
Vooraf een tartaar van rauwe zalm en verse waterkers en voor ons Cato een caesar salade.


















Veel recept is daar niet maar voor degenen zonder veel inspiratie of een pot van Devos Lemmens kunt ge dat hier vinden.
Daarna een stukje kabeljauw met een champagnesausachtig-iets (mijn sauzen worden à la minute uitgevonden en met dichtsbijzijnde alcohol afgewerkt). Ik moet het zeggen: lekker!

























Tussen het koken en eten door keken we een stapel films waaronder eindelijk True Grith.
We eindigden de avond met een miniscuul sneetje chocoladetaart. Eigenlijk konden we geen pap meer zeggen, misschien hadden we tussendoor niet zo veel  popcorn moeten eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen