vrijdag 24 april 2015

Het grote Mei-actieplan!


Ik sta weer hopeloos achter op alle fronten, dus tijd voor wat actie. Of toch het plannen ervan. Ik ben daar heel goed in, in plannen. Ge weet wel, eerst alle domeinen noteren waar actie vereist is in een hoofdlijst zetten, met per domein de hoofdpunten.

Hier is mijn Mei-actielijst:















Een beetje van alles, ik hou u op de hoogte van de vorderingen per categorie.

Er komt per domein nog een lijstje met de details. Die zijn nog niet uitgewerkt. Maar ik startte dit weekend met het puntje 'in bakken/potten/tuincentrum'!
Ja het gaat koud zijn, ja het gaat mottig weer zijn. Maar geen getreuzel meer, we vliegen er op!

Wat zouden jullie dringend willen aanpakken?

P.S.: En die vertelt hier niets over haar bezoek aan de beurs in Milaan van vorige week denkt u? Bientôt!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen