donderdag 4 juni 2015

Toch een moestuin(tje)!


Jawel, u ontwaart in de verte, achter mijn terras moestuingebeuren,  een echte mini-moestuin!
Ik had me er al bij neergelegd dat ik tot onze verhuis enkel een moes-terras zou hebben. Maar toen werd er beslist om toch geen gras te zaaien dus maakte ik een klein stukje tuin proper (hoog onkruid à volonté). Daar zaaide ik een beetje van alles: groene en rode snijsla, snijbiet, erwtjes, bonen (struik- en borlottibonen), raketsla, radijzen en rode bietjes. 
Ik blij, mijn groentjes ook tot er toch nog ergens centen werden opgeduikeld om alsnog het gazon in te zaaien! Miraculeus genoeg mag ik mijn moestuintje toch laten staan, die mannen hebben daar heel zorgzaam rond gewerkt. 

Mijn moestuintje is nu wel omsingeld door ettelijke kilo's graszaad. Ik laat weten hoe dat gaat!



Maar kijk toch! Mijn eerste portie zelfgekweekte radijsjes (tweede rij vooraan van links) zijn al binnen ;)






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen