zaterdag 19 september 2015

5 beelden van afgelopen week


Ik dacht ik doe eens blogtip nummerke 12 van bloggoeroe Kelly: 'Toon je dag of week in beelden'. 
Geen idee of iemand daar ook maar remotely in geïnteresseerd is maar ik vond het zelf leuk om het te doen.
Dus daar gaan we.
O ja, bovenaan zie je Rafke, eekhoorn aan huis. Maar daarover meer hieronder op de Dinsdag.

Allez daar gaan we! 

MAANDAG schopten we een begin aan de week met een rit naar het Gentse Design Museum. Meneer Camilla hing daar gedurende drie maanden (enfin zijn werk) samen met ander mooi werk van de groepstentoonstelling 'De Invasie toont'. Deze is nu helaas afgelopen.
Wij dus onze 'tournavis' uit onze zak en inpakken die handel. 




DINSDAG zat ik aan mijn bureau te werken tot Rafke op bezoek kwam. Beetje nootjes eten, beetje schichtig door het gras springen en zo. Na een kwartier prullen kon ik eindelijk een close up nemen die je bovenaan ziet. Hieronder Rafke in actie. 




WOENSDAG ging ik op tour langs de ateliers om de uitgevoerde ontwerpen van Meneer Camilla voor klanten voor plaatsing grondig te controleren en nieuwe werkplannen door te nemen. 






DONDERDAG was er één van ons kindjes jarig! 
27 alstublieft! Mijn (stief)dochter wordt echt groot nu :)
Natuurlijk was er ook een fijn cadeauke. Een ballon? Een reuzenbonbon?



Neeje, een vaaske dat ze heel graag ziet.



VRIJDAG
Sloten we in schoonheid af bij de kapper!
Ik ga maar eens in de zes maand, echt op de allerlaagste plaats van mijn to do lijstje!!
Het enige positieve - buiten het feit dat ik weer onder de mensen kan komen met een toonbaar kapsel - is dat ik een uurtje kan lezen: 'In praise of slow' van Carl Honoré.
Ik zat al een tijdje in het 'slow is beautiful' kamp maar wordt meer en meer fan.

Binnenkort de take aways uit dit boek in een blogpost.


En nu?
Weekend!!!
We gaan naar Watt in Gent.

P.S.: Ik heb bewust beelden gekozen waar ik iets leuks bij kan vertellen, vandaar dat het er hier precies als vakantie uitziet seg. Want 5 foto's aan mijn bureauke - hoe geweldig interessant chaotisch kleurrijk mijn werkplek er ook uitziet - was geen optie.  Dat is blogtip nummerke 2 trouwens: 'Toon je werkplek'.
Een volgende keer?

Welke wilde plannen heb jij?

Enjoy!!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen