dinsdag 1 september 2015

Een nieuwe Urban Jungle Bloggers en uitstelgedrag



It's that time again:  Urban Jungle Bloggers!  The blogger community for everyone who loves green.
Every month they come up with a fun theme for bloggers to work with. This month it's: Plants & Art!
Plants and art is right up my alley because at our home we do looove art.
Our youngest goes to art school and they recently did some self portrait 3D printing.
That seemed pretty cool to work with. Popped in a plant and Bob's you uncle! In the background my lovely collection of moths.

Het is weer Urban Jungle Bloggers tijd! Deze blogger community LOVES GREEN en bedenkt elke maand een nieuw thema.
Deze keer vragen ze aan bloggers overal in de wereld om iets met het thema Plants & Art te verzinnen.



Planten en kunst zijn helemaal mijn ding want bij ons thuis houden we love kunst, prutselen, priegelen etc... Onze jongste volgt kunst en ze maakte onlangs een 3D geprint zelfportret.




Dus leek het me plezant om daar iets mee te doen. Plantje erbij en klaar is kees. In de achtergrond mijn collectie nachtvlinders.



Eigenlijk is deze post een mooie reminder voor mezelf en mijn eeuwige beloftes.
Het is al tijden de bedoeling dat ikzelf ook weer opnieuw een potloodje of penseeltje ga bezigen. Maar ik lijd aan een serieus geval van uitstelgedrag.
Misschien helpt het als ik het neer schrijf. Nota aan mezelf: ga weer tekenen!

(Tellen digitale beloftes ook mee? Enfin, we zien wel.)

Stellen jij ook altijd opnieuw iets uit wat je eigenlijk wel heel graag zou willen doen? 
Goeie tips iemand?





4 opmerkingen:

  1. Dat 3D-printen, daar ben ik momenteel ook helemaal van in de ban! Daar kun je heel leuke dingen mee doen.

    Van uitstellen heb ik ook een handje. Ik schreef er een blogpost over, over de oorzaken van uitstelgedrag en ook over hoe je van je uitstelgedrag af komt.

    Hoop dat het helpt! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sunny! Ik ga vanavond even op zoek op je blog (gepermitteerd uitstellen is dit want ik moet werken hahaha); Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Gij of ik? Of is 't een tip? Just kidding, ik ga ervoor!

      Verwijderen