zondag 20 september 2015

Watt, duurzaam en hip ontwikkelingsproject in Gent!


Ik vertelde vrijdag al dat we dit weekend naar Gent gingen om een bezoek te brengen aan Watt

Watt is het nieuwste project van vastgoedprojectontwikkelaar Re-vive. 
Re-vive investeert in duurzame transformatie van bestaande industriële sites. 
Zo wordt de druk op schaarse en open groene ruimtes weg genomen. 
De bedoeling is om zo de volkswijk aan de Nieuwe Wandeling nieuw leven in te blazen.
Gedurende 1 jaar wordt dit adres bevolkt door bedrijfjes van diverse pluimage. 

Wat mag je er verwachten?  


Electric cocktails door de Gentse vermaarde cocktailshakers van Jiggers , de preview van de nieuwe collectie aparte nouveau fashion van Black Balloon, Nordic design, een brunch room, een arts & crafts gallery, een prachtig rooftop appartement waar je kunt logeren.

In de tijdelijke bloemenwinkel Tak kan je ook terecht met je zieke planten.

En dan zwijg ik nog over de kamer vol met de coolste magazines op de planeet!
Ik moest mij echt inhouden, ik mocht er maar vier kopen of we waren blut. Leesvoer met super interessante thema's, weetjes, ideeën, mensen, etc...

Meer daarover in een volgende post.

Allen daarheen zou ik zeggen!
Watt
Nieuwe Wandeling 62
9000 Gent
Open elke woe, do, vrij, zat- en zondag van 12 tot 19u.

Fijne zondag en een goeie komende week :)

2 opmerkingen:

  1. Lijkt mij een heel interessant project! Vooral veel leuke en nieuwe hebbedingetjes, waarschijnlijk allemaal met een mooi en verantwoord verhaal erachter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het perfecte originele cadeautjes-adres. Het is wel wat prijziger mede door het verantwoorde verhaal dat er achter zit. Jammer hé, dat net die dingen altijd duurder zijn? Maar liever 1 supertof kleiner cadeau dan vele of grote cadeaus van 13 in een dozijn. En je hoeft niets te kopen, de leuke ervaring is helemaal gratis :) ) )

    BeantwoordenVerwijderen