maandag 26 oktober 2015

Over uitstel, een Franse colère en gordijnen!

 

We gingen dus definitief intrekken in ons nieuwe huis vandaag. 
Maar helaas pindakaas gaat dat niet lukken! 
Iets van een werkblad en laten vallen en opnieuw beginnen. Meer kan ik niet opbrengen om erover te  vertellen. Ik word opnieuw heel ambetant als ik er nog maar aan denk!

Enfin, in the meantime een foto van mijn ongelofelijk schone tuin. 

Daar wordt ik dan wel weer blij van sé!
Daar in het zonneke een boekske gaan lezen dat is ook plezant.


Wij tellen verder af! Naar waar weten we nog niet maar het is niet lang meer.

Ik kuiste de afgelopen weken meer dan ik in mijn hele leven al gekuist heb, vulde al wat kasten en hing de gordijnen die mijn lief mamaatje voor ons maakte :)

't Is uiteindelijk toch gewoon wit katoen geworden. Ja ik had wilde ideeën maar wit is toch altijd schoon hé ;)


In Cato's slaapkamer komt er wel een pand in kant tussen de gewone panden.


Iedereen een zonnige week gewenst!

10 opmerkingen:

  1. Jongens jongens... dat méén je niet? Is dat jouw tuin!?! WOW!!!

    Ik kan me voorstellen dat je van zo'n tegenvaller - die ik hier verder niet eens dúrf te benoemen, want jij hebt het over een Franse colère, maar die wil ik niet verder opjutten tot een Spaanse furie ;-) - eventjes uit je hummetje bent, op zijn zachtst gezegd.

    Maar jongens toch, dit ziet er zo'n ongelooflijk leuk huis uit!

    En wat die gordijnen betreft, groot gelijk. Lekker wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank om even mee te struisvogelen!

    Ahahaha ja de furie is ook al langs geweest maar het maakt niet uit.
    Het zal er fantastisch worden :)) wanneer het ook zal zijn.

    Het huis is buiten en binnen ontworpen door mijn man dus ik kijk er heel hard naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Merci! En kalmte denk ik in mijn geval veeeeeeel kalmte :)

      Verwijderen
  4. Mooie ruime tuin zeg. En die gordijnen lijken helemaal mijn stijl. Oh wat zou ik zelf ook nog eens graag weer eens een huis helemaal opnieuw inrichten. Manlief krijgt hoofdpijn van mijn veranderingen. :-) Oh en dat linkje naar mijn suikervrije dessert mag natuurlijk. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inrichten is altijd heel leuk, daarom blijven we verhuizen :) Maar hier wil ik nu wel efkes blijven. Ik ga die link straks zetten sé.

      Verwijderen
  5. Balen zeg! Je tuin ziet er schitterend uit! Helemaal netjes gemaaid. Dat is duidelijk niet door mijn man gedaan, want dan zou de ene helft nog niet gemaaid zijn en overal zou gemaaid gras liggen...

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je! Elke keer ik er naar kijk gaan mijn mondhoeken vanzelf omhoog :)

    BeantwoordenVerwijderen