zondag 1 november 2015

Beste ontbijt ooit!


Dames en heren, boeren en boerinnen: ik ben v e r h u i s d ! 
Dat maakt mijn ontbijt en het zicht deze morgen het beste ooit :) 
Ik moest wel uit deze kraanvogelpot van rond de eeuwwisseling eten.



Ah ja, tijd om uit te pakken hebben we nog niet gehad. Maar dat mag de pret toch niet drukken zeker. 

Want bovenop  mijn verhuisgeluk vond ik ook nog eens mijn olijvenontpitter terug.
Allez onnozele hoor ik u zeggen. Awel koop er eens een. Ge wilt nooit meer zonder!


En straks naar de zoo in de zon met sweet 16 en alle grote kinderen.

Wat gaan jullie doen?

18 opmerkingen:

  1. de kersen en olijvenontpitter ... het is inderdaad een handig hulpmiddel.
    Wat we vandaag gaan doen... een paar km gaan lopen, en wellicht nog wel wat tijd in de keuken doorbrengen. En verder vooral niet te veel doen maar genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een fijn plan :) Geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke wakkerworder! En wat een leuk ontbijtschaaltje :)
    Wij gaan richting eenzelfde uitzicht vandaag. Gezellige dag in de dierentuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Ja met de hoeveelheid olijven die we hier eten in slaatjes etc echt wel handig!

      Verwijderen
  5. Het lijkt me er heerlijk waar je nu woont!
    En ja, als je net verhuisd bent naar een woning waarnaar je lang hebt uitgekeken dan is je eerste ontbijtje daar iets wat je nooit meer vergeet...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik kan me voorstellen hoe je je gevoeld hebt. Proficiat met je verhuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Ik ben héél erg jaloers op je mooie uitzicht. Wat prachtig. Is dat echt een foto van je 'tuintje'? Hij kan zo uit de 'Landleven' komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel lang stond je in mijn Google+ lijst, maar daar kom ik nog maar zelden. Af en toe zie ik dat dat toch wel een gemis is, dus nu volg ik je op bloglovin. Zo gezegd, ben ik ook verhuisd :-)
    Nu kan ik ook van jouw uitzicht genieten.

    Hartelijke groet
    Anita
    Anita's dagboek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O goed om Bloglovin nog eens onder mijn aandacht te brengen. Is toch wel super handig om leuke posts snel op te sporen. Ik volg je daar nu ook!
      Fijn weekend!
      Camilla

      Verwijderen